Friday, December 24, 2010

Menjelang 2011

Hyep semua!:)

nampaknya 2010 ni dah nak habis..apa konklusinya bagi anda semua?adakah tahun ini baik untuk anda atau sebaliknya?

bagi saya,tahun ini biasa sahaja..tapi saya dapat senyum sedikit pada akhir tahun ini kerana keputusan PMR saya..hehe

saya tidaklah seperti mereka yang bijaksana diluar sana dengan memperoleh semua A,saya hanya mampu dapat 4 A sahaja..

yang mengejutkan,saya dapat A untuk english!wow!haha

saya hanya dapat 4 A tapi pujian yang diberi oleh rakan2 sangat la banyak,macam saya dapat 8 A lak..haha

hmm..saya cuba untuk tidak hanyut dengan pujian itu,takut tahun depan dah tak nak belajar lak..hehe

tapi,saya gembira kerana keputusan saya ni memuaskan semua pihak :D

jadi,untuk tahun 2011 ni,saya dah putusakan untuk kekal di seri tasik sebagai seorang pengawas dan penuntut dalam aliran perdagangan..hehe

harap2 la tahun 2011 ni akan menjadi lebih baik dari tahun ini,dan pada 2011 harap saya akan lebih maju dalam bidang akedemik dan kokorikulum :)

ok la,jumpa lagi!:)

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi mengulas tulisan saya kali ini.jasamu dikenang.