Friday, December 31, 2010

2011 :D

Hyep semua!:)

pada permulaan,saya ingin mengucapkan selamat tahun baru kepada anda semua :D

emm..tahun ada peradaban baru yang tercipta,kerana dalam 10-20 minit sebelum 1 januari 2011,saya dapat teks berupa mohon maaf dari rakan2..tahun baru ni dah macam hari raya lak kan?hee~,tapi saya suka akan cara itu,kerana ia sedikit sebanyak dapat mengurangkan perasaan negatif orang terhadap kita..

memandangkan dah ada tahun baru,mesti ada azam gak kan?apa azam korang?nak tahu gak..hehe

azam saya tahun ni..nak majukan lagi akedemik saya dan sahsiah agar saya dipandang elok oleh segenap lapisan masyarakat di luar sana.

jadi,saya harap tahun 2011 ini akan jadi lebih baik dari 2010 untuk kita semua,dan harap kita dapat kejayaan yang lebih manis lagi di tahun 2011 ini :)

ok semua,jumpa lagi!:)

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi mengulas tulisan saya kali ini.jasamu dikenang.