Wednesday, November 21, 2012

disebalik dugaan..

assalammualaikum dan hai semua :')

hari ini,adalah sehari selepas minggu kedua SPM 2012,hari ini cuti umum di johor kerana hari keputeraan sultan johor,daulat tuanku!

jadi disebabkan cuti,periksa pun tiada,aku terpaksa menanti lebih kurang 5 hari untuk ke kertas seterusnya,iaitu prinsip perakaunan,aku risau sangat pasal akaun ni,aku tak terer sangat pasal ni.haih ;(

minggu ini,minggu terseksa bagi aku,walaupun 3 kertas tetapi aku sungguh sakit,agama,add math dan sains.aku seksa bukan kerana susah,tetapi aku jatuh sakit,apa yang aku jangkakan menjadi realiti.aku jangka aku akan sakit pada hari periksa,dan ia benar,masa periksa agama,waktu kertas 2 sakit aku mula tunjuk belang.aku balik makan ubat dan berharap dapat buat yang terbaik untuk add math.waktu add math demam itu sampai ke kemuncak,aku tak tahan asyik bersin tak berhenti,bising dewan exam sbab aku bersin.kesian depa,dengar cerita pun ada kawan2 aku yang naik selsema sebab aku.maaf ya semua :')

tapi disebalik sakit2 tu,aku dapat senang,aku jawab exam 3 hari ni senang semuanya,seolah semua telah dipermudahkan. :')

lagi2 bila jawab sains,tak tahu la sama ada soalan yang senang ataupun memang ditakdirkan senang.wah best sungguh!

jadi,aku kini tinggal 2 kertas sahaja lagi,rabu depan akaun,khamis minggu depannya ekonomi,jadi aku dah boleh kemas barang dah.buku yang dah tak pakai boleh bagi kepada mereka yang perlukan :)

baiklah,jumpa lagi! :)

lagu hari ini : lagu - bedroom sanctuary,aku pernah dengar lagu ni dalam iklan kat tv3,masa tu aku suka sangat tapi aku tak tahu tajuk2,alih2 lagu ni dapat skor tinggi dalam muzik2 separuh akhir,tapi dia memang berhak,tahniah!

p/s : ustaz follow blog aku,wakaka :P

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi mengulas tulisan saya kali ini.jasamu dikenang.