Monday, April 8, 2013

Dimensi Baharu

assalammualaikum dah hai semua! :D

baiklah,setelah sekian lama aku mendiamkan diri,aku kembali lagi menulis di kancah ini.sekarang musim pilihan raya,semua bendera parti politik yang bertanding ada dimana2 menghiburkan diri aku sepanjang aku berjalan atau menaiki kenderaan,kepada rakyat malaysia yang layak mengundi,tunaikan kewajiban anda sebaik mungkin,pilihalah pemimpin yang terbaik,ingat undi adalah rahsia! :D

haa cukuplah dengan iklan pilihan raya,aku nak cerita pasal aku.seperti yang semua yang rajin layan blog aku,aku adalah calon SPM tahun lepas.jadi,tahun ni aku dapat keputusannya,tidaklah cemerlang mana,hanya 3A saja.bahasa melayu,sejarah dan agama islam.syukur jua untuk diriku,mungkin ada hikmah kenapa aku dapat 3A sahaja,jadi aku dah mohon UPU,aku pilih undang2,sains kemanusiaan,bahasa inggeris dan adalah lagi aku dah lupa!hahahah :D

baiklah,aku tahu aku tidak la sehebat teman2 aku yang cemerlang,tapi aku sudah sorotkan disini sejak sekian lama.aku bukannya gemilang dalam saingan akedemik,aku memang lemah.tapi di satu2 tempat aku amat gemilang.aku mungkin hebat dalam melompat atau pun pandai menangkap ayam,tapi budak 9A tak macam aku kot.hehe

jadi,untuk 2013,aku sudah 18 tahun,cabaran aku amatlah sukar,sejak 1 januari aku terseksa.terseksa kerana aku lemah hadapi semua ini.tahun ini juga banyak situasi yang ajar aku untuk menjadi matang,menajdi seorang yang lebih baik dari sebelum ini.walaupun agak sukar,tapi aku cuba tangani sebaik mungkin.

tahun ini juga emosi aku banyak diuji.aku kadang2 sampai tidak mampu kawal apa yang aku rasa,aku tidak dapat kawal diriku untuk sentiasa rasional,entah la mungkin kerana terlalu banyak dugaan datang serentak.tapi aku akan kuat!kuat kuat kuat!yeah yeah~~

tapi tak apa lah,aku biarkan saja.banyak lagi yang aku mahu cerita,tapi biarkan di dalam hati.hanya yang tertentu saja tahu apa yang aku rasa.

baiklah!jumpa lagi!

lagu hari ini : rembau most wanted - W.A.R.I.S,lagu ini ada rupa yang ajar kita untuk tidak putus asa dalam hidup walaupun kita datang dari pelbagai rencah latar belakang.aku bukan orang N9 tapi aku kesian N9 tak menang satu perlawanan pun dalam liga super.aku suka lagi ni,lagu loghat memang power!!

p/s : aku sentiasa harap hari2 esok ku serta masa depan ku bersinar gemilang bersama semua yang ku sayang.amin.

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi mengulas tulisan saya kali ini.jasamu dikenang.