Tuesday, February 19, 2013

Aku Kembali untuk sekian lamanya!!

asssalammualaikum dan hai semua :)

akhirnya aku kembali semua ke gelanggang penulisan diari elektronik setelah sekian lama hilang.bukan kerana kerja ataupun sibuk dengan satu2 benda.tetapi kerana aku MALAS!HAHAHAHA

ikutkan hati,banyak saja cerita yang ingin aku kongsikan.dari yang peribadi sehingga ke yang mengenai perihal bola sepak,politik dan segalanya.tapi aku terlalu MALAS kerana setiap kali tulis yang serius itu pasti panjang segala.argh!

jadi,aku ambil keputusan untuk kembali tulis ini kerana aku bosan,sebenarnya aku agak bosan sepanjang tunggu keputusan SPM aku keluar.aku tidak kerja,aku kerja hanya bila perlu sahaja.selebihnya aku bermain bola,aku duduk di rumah online,jadi pengurus cemerlang serta jadi penyanyi hebat.hehehe

jadi sementara menunggu "dia" pulang dari sekolah.baik aku tuli blog.eh2 "dia"??hahaha ok kini aku sudah ada topik untuk dikatakan dalam penulisan kali ini.

ya,"dia" bukan lagi "dia" yang dulu yang aku sering ceritakan di blog aku ini.ini "dia" yang baharu.yang tahu akan perasaan aku.tahu untuk menjaga aku,dapat mengesan sama ada aku sedang duka ataupun suka.itu lah "dia".

untuk rekod,aku dan dia belum lama lagi,baru beberapa purnama sahaja.pada asalnya,aku agak teragak2 kerana aku dan dia agak jauh,3 tahun jurang antara kami.kadang2 aku rasa kenapa aku dan dia terlalu jauh,aku kurang selesa dengan jurang itu.tapi aku fikirkan semula,tak apa lah dengan 3 tahun tu,zaman sekolah je rasa jauh,nanti dah besar ok la tu.

ya,biasalah orang kalau tengah bersama,mesti saja ada masalah,kadang2 bergaduh besar,aku juga begitu.tapi aku ajak dia berbincang,ya kadang penuh emosi juga,tapi harap lepas ni tiada lagi,ya lah dia nak periksa tahun ni,dengan tugas pengawas dia lagi.aku harap dia baik2 saja.

hmm..aku harap lepas ni,aku dan dia terus gembira,kalau ada masalah pun dapat diatasi bersama dengan baik.aku harap aku akan terus bersamanya,ikutkan hati ingin selamanya,tapi aku dan dia tak tahu apa yang berlaku lepas ni.tapi aku tetap berharap yang aku dan dia bersama bahagia...selamanya.

hmm rasanya sudah la,banyak dah rasanya aku tulis,cuma aku berharapa pada diri aku yang aku tidak kecewakan dia,kerana dia tak pernah kecewakan aku.dia berjaya tawan hati aku,jadi aku perlu hargai dia,hargai sebaik mungkin. :')

baiklah,jumpa lagi.

lagu hari ini : lagu - bedroom sanctuary,ini adalah lagu rasmi.lagu rasmi antara aku dan dia.dua baris pertama lagu ni sudah cukup terang yang aku perlukan dia kerana aku kadang2 hari2 aku kosong kerana dia terlalu sibuk dengan tugas harianya.aku harap dia tak biarkan aku.

p/s : i love you cinta.

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi mengulas tulisan saya kali ini.jasamu dikenang.