Wednesday, May 30, 2012

Ulasan 2 : Hari Keluarga LPS SMKST 2012

assalammualaikum dan hai semua! :D

atas permintaan dari beberapa individu yang tidak dikenali,aku terpaksa buat ulasan lagi pasal kem hari tu,tak apa aku memang ada modal nak cerita pasal kem ni,wakaka!!ok aku nak cerita pasal 7 kumpulan yang bertarung sesama sendiri semasa kem.aku ulas ikut giliran kumpulan tersebut k!

One Prefection : Azraai

team ni aku rasa macam dream team dah sebab at least ada 3 orang form 5 dalam tu termasuk si arai tu,yang memang jadi memang dream team tu sebab ada ros dengan adan.masa pembahagian kumpulan,nama adan kena petik dulu,then nama ros,suko adan dengan ros,hahahaha.TAPI!team ni digelar PUNCA kerana team ni dok ciplak deng dekat logo dorang.dorang amik lambang harimau yang ada pada baju arai,haha you fail!lagi satu pada nama,one prefection?you took from one direction?WHY YOU LIE?!?!?!?!WHY YOU LIE TO MY FACE?!?!?!?!?!?!?!

Simetri : Mawardi

simetri ni pung team cap ayam gak,hohoh!sebab ambil nama dari lagu hazama dan amy search tajuk simetri (wuu akk akk wow~~)dan simetri yang ada pada lambang dorang pun ada PAKSI SIMETRI,setahu aku adii ni lemah math,tapi ada unsur math disitu,WHY YOU LIE?!?!?!?!?!?tapi aku kredit dekat adii sebab dia main bagus,dia yang buat semua dekat logo tu even banyak mengarut,wakakaka.team adii team last sekali dalam standing,memang best!hahaha

RR (Rashdan Ramli) : Azam

hahaha,ni team paling berjaya meh!hahaha..leader dia memang tak boleh tahan sebab aku panggil dia JILAT BONTOT,kerana apa?kerana dia keluarkan ayat pedas "bersukan dapat menjana transformasi 1Malaysia" hahaha jilat bontot wey~~~~~dekat logo dia pun ada lambang RR besar punya,dia menganjing fasi dorang iaitu RASHDAN.tapi depan ustaz dok cakap rashdan dah berjasa pada team la,itu lah,ini lah..belah la weyyyy~~bagi aku azam ni layak dapat title best contestant dekat kem tu,hahaha :D

Gempak Team : Zuhairi

yeah!ini satu lagi team yang bertuah,ada 2 form 5 dalam dia.along dan paysooooll~~
team ni aku tak boleh nak ulas sangat tapi si bayarsooooll tu aku boleh la komen.dai tak habis2 dengan colgate la,punca la,aku nak letak je dia kat tiang gol dan suruh dia nangis,hehehe..lek zul aku gurau je,team ni boleh tahan gak cabaran dia bagi,team aku terkedek kalah ngn team ni.

Be The Team (BTT) : Syafiq

wah!!ini team sarjan pegang,team ni jiran je dengan aku,tapi rival kuat,leader dia tak habis2 psycho aku,tapi aku tak kalah la wey!hahaha,tapi aku ada orang dalam iaitu ammar,apa2 aku seluk ikut dia je.eh team ni kan yang lambang 1MALAYSIA tu kan?what else can i say that is : TEAM NI PUN JILAT BONTOT JUGA!! hahahahahaha LOL!

The Seven's : Nazreen

team paling bising aku rasa time kem ni,bukan apa leader dia la,aku la tu!!aku dapat ilham wujudnya signature seperti LOL! dan ME GUSTA tu lepas masa packing nak pegri kem tu aku decide nak bawa baju ME GUSTA tu sebab lama dah tak pakai.nama asal team aku ni ialah THE MATICS tapi aku malas nak bagi nama tu so aku biarkan nadia letak nama THE SEVEN'S sebab kitaorang 7 orang je.tapi apa yang terus jadi tanda tanya ialah satu ahli team aku,dia form 1 dan aku dan dia sudah kenal lama.masalahnya,adakah dia akui kewujudan aku?adakah dia tidak suka berkawan dengan aku?ataupun memang gaya dia begitu?eh pemudi,aku cuba untuk berkawan dengan kau tapi aku segan tu je,jangan buat aku macam PATI dalam dunia kau.terima kasih.

Flawless Team : Shahrul Adry

team ni aku menyampah gila!sebab team ni champion dekat kem,boleh cerita la menang dekat acara main kain dengan payung terjun,tu kelemahan aku.hahaha,tapi tahniah shahrul walaupun muka kau KEMUT time makan peria,tapi kau tetap LEGEND!HAHAHAHA LOL!

sebelum tu,aku dapat request untuk ulas pasal ice breaking,pada aku best seronok sebab yang handle nya tu ceria je muka!hahaha,angkat tangan kanan "HAAAAAAIIIIII" angkat tangan kiri "HEEELLLOOOOO" HAHAHA,tahniah aina! :D

baiklah,aku rasa cukup la kot sampai sini je aku cerita,ada lagi untold story pasal kem ni,tapi ia lebih kepada peribadi,aku rasa lebih baik simpan dalam hati sahaja.

baiklah,jumpa lagi! :D

lagu hari ini : yang sempurnakanku - sixth sense,lagu ni ammar and the geng suka la nyanyi dalam 2,3 hari ni termasuk dalam kem tu,ahah best juga lagu ni,siap ada dalam phone aku,tapi bila sampai turn lagu ni,aku skip g lagu lain,hahaha :D

p/s : pasal budak tu,bukan apa aku cuma minat je,ingin kenal dia lebih dalam,tapi kepada "dia" jangan kau risau,aku setia terhadap kau,sehingga waktu itu tiba.

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi mengulas tulisan saya kali ini.jasamu dikenang.