Monday, March 5, 2012

Le Dernier Service

assalammualikum dan hai semua.. :)

ha,dah lama tak update,macam biasa,alasan sama,busy,tak ada idea,malas..wakaka

harini aku punya tajuk tu dalam bahasa perancis,why french?because i love french,i want to go there,go there and win roland garros,oh my~

Le Dernier Service bermaksud the last service atau khidmat terakhir,khidmat terakhir?ya,khidmat terakhir aku dalam sukan bola keranjang seri tasik,huu..sedih aku~

aku ni bukanlah nak market team aku,team seri tasik ni adalah team paling lemah dalam kejohanan sekolah2 zon pudu,kena tibai,kena gelak dek team lain,tak dapat point, tu semua aku dah lali dalam 2,3 tahun yang lepas ni..

tahun 2012,segalanya adalah yang terakhir buat aku kat sekolah,ya lah,aku dah form 5 kan,semuanya last,jadi tahun ni aku muncul kat kejohanan bola keranjang zon pudu buat 2 tahun berturut turut,aku nak jadikan penampilan aku yang terakhir ni adalah penampilan yang terbaik,mungkin bukan untuk team,tapi untuk diri sendiri cukup..

sudahnya dari 4 kali lawan,aku skor 2 kali,tu pun dari free throw je sebab cina tu gatal foulkan aku,wakaka..tapi aku ada assist 2 kali dalam last game aku lawan ASIS,tu game paling aku sedih,aku nak menang,tapi dah tak ada rezeki,dorang lebih konsisten,kitaorang leading kota sampai third quater,bila masuk third quater mula semua koyak,semua main tak elok termasuk aku,bila dah kalah tu aku sedih sangat,tapi aku tak tunjuk kat dorang semua,tak apalah sudah tiada nasib,aku harap budak2 tahun depan lagi maju..

jadi,aku sudah membuat keputusan aku tak nak main lagi bola keranjang,bukan sudah serik,tapi aku rasa permainan ni tak cukup bagus untuk aku,lagipun aku tak ada keinginan yang tinggi pada permainan ini,baik aku main tenis,aku lagi suka,lagi pun aku ada keinginan yang tinggi dekat game tu..hehe :D

baiklah kepada nizam,firdaus,amirul,amirul hakim,muaz,iqram,asyraf,fitri,zuhairi,shahrul dan semestinya kapten aku syafiq,tahniah semua kerana tunjuk aksi yang terbaik walau teruk gak,hehe,korang terbaik,yang form 4 tu,teruskan legasi ini walaupun baru nak bangun tapi rupa seperti ingin terkubur,aku akan bagi sokongan jika diperlukan,mesti lepas ni korang rindu 3 point aku kan?wakakakaka :P

baiklah,jumpa lagi semua :)

lagu hari ini : i like a lawyer - fall out boy,what a good old days,lagu yang aku suka time tahun 2007 tiba2 kelaur balik dekat minda aku,apa lagi aku cari la lagu ni kat youtube,give me your yeah!

p/s : dia tengah exam,aku tak berani kacau,biarkan dia dahalu..aku rindu dia :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi mengulas tulisan saya kali ini.jasamu dikenang.