Saturday, May 14, 2011

kelantan menang besar,menang sebab pandai main ataupun....??

hai semua.. :)

lme dh x tak update,sebab busy ngn exam dan takde idea nak tulis,bg yg follow,maaf sgt2..hehe

jadi,pada13 mei 2011 muncul juga idea nk tulis apa dekat blog ni,hehe..
tp bg followers prmpuan,mngkn korang tak faham sgt cite ni,tp bg laki mgkn akan faham..sbb bnde ni adelah sbahagian dr idup laki..hehe :D

smlm sperti yg kita thu,piala FA malaysia sudah smpi ke sepruh akhir yg pertama,antara perlawanan yg ade adelah antara selangor dan kelantan n pahang dan terengganu

result dia (kel 5-0 sel) (pah 2-3 ter)..argh!!!!!!

red giant kalah!!apela..sabo je la

sbg peminat selangor,keklahan ni tak boleh diterima lgngs,sbb klah truk sgt,jd dh mcm andaian dikeluarkn utk mncari punca klah,adakah sbb sleangor ni mmg truk mlm tu ataupun disebabkn ade skandal jual beli perlawanan??

khabar angin bertiup knvang dan firasat kuat berkata yg game semalam dibeli oleh orang bodoh ni,aku tak suka betul la!!!!

klau ikut logik,selangor takkan nak hampakan peminat dorang kt tmpt sndiri dan klah n rival dalam liga lak tu (padahal rival setempat selangor is kl,kelantan is in league).klau klah 5-0 ngn sdm kepala batas takpe la,ni ngn musuh gile2 ketat nye..

saya cuab untuk jadi neutral agk tidak slhkan klantan waima selangor shaja,kita pndg dari 2 tmpt,sejak cite yg m'sia jd port utk judi bola ni,rmai org kte yg slenagor klah sbb ade beli game,tp sape gk la yg beli game liga M ni,dh la liga standard D,klau liga jepun takpelah nk beli2..

jadi,seandainya kelantan menang disebabkan jual game,saya amat kecewa sekali kerana saya nak jikalau benar kelantan menang 5-0 ke atas selangor,biarlah kerana kelantan memang menjadi malam tu,kerana judi bola ni memang boleh membunuh industri bola sepak kita dan seluruh dunia.

bagi saya,selangor memang tak kuat macam dulu,bagi saya kelantan lagi mantap tahun ni.

tapi harap selangor akan jadi juara piala malaysia,sebab piala malaysia lagi berprestij dari piala FA kerana piala malaysia lagi tua dari piala FA dan Piala FA ni piala ciplak dari england je..bila piala malaysia datang,semangat yang lain macam akan keluar..hehe

ok,jumpa lagi,bye! :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi mengulas tulisan saya kali ini.jasamu dikenang.