Tuesday, September 27, 2011

khas untuk calon peperiksaan..

hai semua :)

nampaknya ada juganya entri baru untuk buat masa ni,bukan apa,agak sibuk sekarang dan sedikit malas juga nak update..

ok la,entri ni khas untuk mereka2 yang nak ambil exam2 besar serta exam2 yang sederhana besar iaitu PMR dan peperiksaan akhir tahun..

minggu depan,budak form 3 sibuk nak exam,PMR dorang 4 hari je,macam terkurang hari je,sebab dulu2 PMR lima hari je..hehe

jadi,lepas PMR,akan datang la minggu final exam untuk aku,aku cuak ni,mood exam tak ada lagi ni..

jadi kepada calon PMR,semoga berjaya,buatlah elok2,jangan nak fikir dulu nak pindah sekolah mana bila form 4 nanti,fokus exam tu dulu no~

ok la,entri kali ni memang simple je,sebab aku update time aku mamai,aku baru bengun tidur,hehe..

kepada "dia":semoga berjaya dala exam nanti tau :)
ok,jumpa lagi!

lagu hari ini:fikirkan boleh - metropolitan,lagu yang dikatakan oleh orang senior sebagai lagu yang digunaka untuk memberikan suntikan moral kepada pasukan badminton malaysia pada saingan Piala Thomas 1992 dimana kita menjadi juara di laman sendiri.

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi mengulas tulisan saya kali ini.jasamu dikenang.